- 19 Dec 2009, 23:33
#1729059
Svašta nastavnici uče decu kako treba da se kaže.*
Primeri:
-da ne smeš da kažeš "carstva" za biljke i životinje jer tu nema nikakvih careva (a 20 godina kasnije ja predajem deci da postoji šest carstava i to piše i u udžbeniku)
-da ne smeš da kažeš da je ekološka niša "uloga koju vrsta igra u ekosistemu" jer nema uloga (a to je sasvim dobra radna definicija)
-da ja nisam dobro pročitao u enciklopediji da je Jugoslavija istovremeno jadranska, podunavska, balkanska i srednjeevropska zemlja i da još jednom pogledam kod kuće (pisalo je isto to)
itd itd.
*Teri Pračet je tu pojavu nazvao "lies to children". Deca se nabede da postoji samo jedan tačan odgovor kada se razmišlja u određenom smeru, pa im se posle na višim kursevima kaže kako je nauka nedavno otkrila još a, b i c.
(ja ipak mislim da je problem u tome što samo zombi-roboti mogu da opstanu u školi kao nastavnici, pored svih pisanih i nepisanih pravila šta nastavnici treba da govore i rade u određenim svakodnevnim situacijama)
Originally posted by MarsNama su tako jednom došli i rekli da više ne govorimo trouglovi za one lenjire nego trougaonici. Navodno najnovija direktiva Matematičkog društva ili već nekoga.
Originally posted by AngraMainaUvedemo neku reč, nešto već...u naponu snage samoupravnog samoupravljanja...i onda tako da bi se TO novo razlikovalo - onda ajde da menjamo već postojeće reči.
da...i orijentacija u prostoru, godovi i mahovina, ako ti bas zatreba sever...
ucili nas i da se kaze ravnodnevica bez n (dnevnica je ono sto primaju radnici)
Svašta nastavnici uče decu kako treba da se kaže.*
Primeri:
-da ne smeš da kažeš "carstva" za biljke i životinje jer tu nema nikakvih careva (a 20 godina kasnije ja predajem deci da postoji šest carstava i to piše i u udžbeniku)
-da ne smeš da kažeš da je ekološka niša "uloga koju vrsta igra u ekosistemu" jer nema uloga (a to je sasvim dobra radna definicija)
-da ja nisam dobro pročitao u enciklopediji da je Jugoslavija istovremeno jadranska, podunavska, balkanska i srednjeevropska zemlja i da još jednom pogledam kod kuće (pisalo je isto to)
itd itd.
*Teri Pračet je tu pojavu nazvao "lies to children". Deca se nabede da postoji samo jedan tačan odgovor kada se razmišlja u određenom smeru, pa im se posle na višim kursevima kaže kako je nauka nedavno otkrila još a, b i c.
(ja ipak mislim da je problem u tome što samo zombi-roboti mogu da opstanu u školi kao nastavnici, pored svih pisanih i nepisanih pravila šta nastavnici treba da govore i rade u određenim svakodnevnim situacijama)