Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Književnost, film, TV, pozorišta, galerije...

Moderatori: Over the rainbow, Moderators

Korisnikov avatar
By muzika86
na ja, weil es einen Franzosen Fan Club gibt, wollte ich auch einen Deutschen Fan Club eröffnen.
:smokin:
Von der Nordsee bis zur südlichen Grenze Österreichs...
Also hier könnt ihr alles was mit dem deutschen Sprachraum zu tun hat hinzufügen. Was hält ihr so von der Kultur der Deutschen?
Korisnikov avatar
By muzika86
ajde posto ima u fan club za francuze otvoricu i jedan fan club za njemacki. ovdje mozete sve da napisete sto znate i sto ste iskusili o njemackoj, njemackom jeziku i kulturi. i sto zelite da saznate.

ja sam proveo nekoliko godina u njemackoj, tacnije u Minhenu, glavnom gradu Bavarske. lijepa zemlja!
Korisnikov avatar
By Sunce
Meni se dopadaju nemački filmovi, TV serije, arhitektura, književnost, muzika.

"Elementarne čestice" je nemački film koji sam poslednji pogledao. Odličan je!
Volim Getea, donekle i Hesea, obožavam Carmina Buranu (ORFF), Betovena i Baha.

Bio sam u Nemačkoj, pre svega na severu Nemačke.
Korisnikov avatar
By muzika86
elementarne cestice? a znas kako se taj film zove na njemackom ili engleskom?

meni se vise svidja moderna njemacka. vozovi, auta, autoputevi, itd itd...
Korisnikov avatar
By Sunce
Originally posted by muzika86
elementarne cestice? a znas kako se taj film zove na njemackom ili engleskom?

meni se vise svidja moderna njemacka. vozovi, auta, autoputevi, itd itd...
Sviđaju se i meni nemački avioni, gradski prevoz, uredne ulice, izlozi, hoteli, crkve i trgovi.

Elementarne čestice ili ELEMENTARTEILCHEN. Onima kojima se dopao film Shortbus, dopašće se i ovaj film.

http://www.fest.org.yu/2007/s/vesti/ele ... estice.php
http://www.mcf.verat.net/Film-elementary.htm

Slika
ja sam proveo nekoliko godina u njemackoj, tacnije u Minhenu, glavnom gradu Bavarske. lijepa zemlja!
Kako ti je bilo u školi?
Korisnikov avatar
By ogi_ns
ich moechte ein mitglied hier sein... nun, jetzt hab ich nichts besonderes beizutragen zu den Deutschclub...

vielleicht spaeter...
Korisnikov avatar
By Galadriel
Eksperiment je jedan od boljih filmova koje sam odgledala. Radi se o ljudima koji su se dobrovoljno prijavili da u njemu ucestvuju. Bili su smesteni u prostorije koje su simulirale zatvor i podeljene su im uloge. Jedni su bili policajci, strazari, drugi zatvorenici. Usli su unutra sa namerom da im vreme predvidjeno za eksperiment prodje brzo, da bez muke pokupe novac i odu kucama. Ali kako vreme odmiche neumitno sve vishe se uzivljavaju u svoje uloge: zatvorenici sve manje trpe autoritet, a strazari postaju sve suroviji, tvrdji i daju sebi vise prava u odrzavanju reda zatvora.

Oslikava jasno psihologiju coveka u uniformi, coveka koji gubi granicu razuma kad oseti moc nad drugima. Ta moc ga cini agresivnim, uziva u njoj ne videci vise jasno da osetno gubi humanost. Potcinjeni se naprotiv oseca nize vrednim i u zelji da predvlada to osecanje uradice sve ne bi li povratio svoj iskrzani ego.

SPOILER:
Eksperiment na kraju izmice kontroli i zavrsava se katastrofom, preciznije opstim krvoprolicem iako ga nadgleda tim strucnjaka sa dvadesetcetvorocasovnim nadzorom putem kamera.

NIJE SPOILER:

Svaki covek je naravno prica za sebe i razlicito reaguje u istim situacijama. Velicina ovog filma je u tome sto je izuzetno dobro motivisan i dosledno oslikava dozivljaje mentalne torture zatvorenika i dusevna prelamanja odnosno gradijalno izgradjivanje slike moci o sebi i svojoj velicini cuvara zatvora. Koliko je chovek u stanju da se poistoveti sa ulogom za koju zna da ima vremensko ogranicenje? Kako se covek nosi sa moci koja mu je nezasluzeno poverena? Kako se drugi ponashaju u apsolutno potlacenom polozaju i sta je ono sto budi najgore u coveku??

Pogledajte! :novinar:
Korisnikov avatar
By djo
najviše volim nemačke brze vozove ICE
sviđaju mi se nemci, jer koliko sam do sada imao prilike da vidim jako su prijateljski nastrojeni i kulturni
obožavam nemačko pozorište jer je hrabro i inteligentno. volim fassbindera od filmadžija jer je otrovan i nežan u isto vreme
a naaajviše volim jedan dvorac u baden wuertembegu, gde sam proveo nekoliko meseci u miru...
Korisnikov avatar
By djo
...i još jedna stvar: sviđaju mi se klupice koje stoje ispred gotovo svake radnje u istočnom berlinu - kao da si u nekom vojvođanskom selu a ne u takvoj metropoli :)
Korisnikov avatar
By Galadriel
ma nemoj ;) ja znam da pokazem Nemacku gde se ali bash tacno nalazi na karti Evrope :jezik: :blenta:
ha! :eu: :osimsrbijevidehsamomadjarsku:
Korisnikov avatar
By Ombeliko Brunner
Die Deutsche Sprache gefaellt mir sehr gut. Ich kann ein wenig deutsche sprechen aber meine deutshe ist sehr schlecht. Ich bin nie in Deutchland gewessen und das tut mir leid. Aber ich moechte viele deutsche Stadte besuchen. Ich sehe gern die deutche Filme (das Experiment, Good bye Lenin, die Freie Wille, das Leben der anderen, Elementareilchen…)und ich mag Rammstein hoeren. Und ich liebe die Schauspieler Daniel Bruehl und Moritz Bleibtreu…

p.s. Izvinjavam se zbog greshaka koje sam verovatno napravio u gornjem tekstu, poshto nemachki znam slabo, al nadam ce me neko razumeti…
Korisnikov avatar
By Sunce
@Ombeliko Brunner: Svideli su ti se ovi filmovi: (das Experiment, Good bye Lenin, die Freie Wille, das Leben der anderen, Elementareilchen…). Kao su ti se dopale Elementarne čestice?

@baby_girl: Hvala ti na preporuci. :cvece: Videću da pogledam, ali ne i da upadnem u Eksperiment.

Meni je san da posetim nemačke Alpe!
Korisnikov avatar
By Escobar
ja, ja, ich wünche deinen Schwanz su....nesto.... :whatever:

ucio ga u srednjoj, ali....neeee, ipak nisam germanofon.

ipak mi je francuska najdraza :france:
Korisnikov avatar
By Galadriel
Originally posted by Sunce

@baby_girl: Hvala ti na preporuci. :cvece: Videću da pogledam, ali ne i da upadnem u Eksperiment.
Hvala na cvecu. :blush:
Korisnikov avatar
By Egon
Ich habe "Elementareilchen" gesehen, aber ich suche nach einer Kopie dieses Filmes

Hat jemand ein?

ah ti nemci ... bio sam veren sa jednom nemicom ... malo falilo da stanemo pred matichara

zanimljivo iskustvo ...

ali dosta nemachke kulture sam nasledio ...

i pre toga sam bio ljubitelj nemachkih poznih romanticara Sturm und Draum itd ...

pa onda chuvena nemachka art rock tj kraut rock scena iz 60tih
Neu!, Can, rani Kraftwerk, Faust,

pa posle nemachki novi val .... Eisturzende Neubaten (tj Blixe Baxter iz Bad Seedsa)
mozda je neko to slusao ...

ziveo sam neko vreme tamo ... ne dopada mi se klima, a ni ljudi mi bas nesto nisu prirasli srcu .... priroda je zato mnogo lepa

i Berlin je kick ass .... stvarno odlichan grad.
Korisnikov avatar
By Ombeliko Brunner
@ Sonne

Nikako da prochitam Uelbekovu knjigu Elementarne chesice, svi mi kazhu da je mnogo bolja od filma….Ali generalno film mi se dopada.

A kad vec prichamo o nemachkim filmovima, pomenuo bih josh reditelja Wernera Herzoga, od koga sam gledao Nosferatu : Phantom der Nacht i The Mystery of Kaspar Hauser. Zanimljivi filmovi.
Korisnikov avatar
By Morgan Le Faye
Morgan voli Hitlera, ima neshto popaljivo u malim ljudima sa chivava sindromom....Oni se vishe trude u sexu i mogu chitave noci...

Jedna od neostvarenih Morganovih zelja jeste forced sex od totalno arijevskog mladica obuchenog u SS uniformu dok sa gramafona dopiru zvuci Marlene Dietrich - Lili Marlene

Toliko o tome.
Korisnikov avatar
By Ombeliko Brunner
Vor der Kaserne
Vor dem großen Tor
Stand eine Laterne
Und steht sie noch davor
So woll'n wir uns da wieder seh'n
Bei der Laterne wollen wir steh'n
|: Wie einst Lili Marleen. :|

Unsere beide Schatten
Sah'n wie einer aus
Daß wir so lieb uns hatten
Das sah man gleich daraus
Und alle Leute soll'n es seh'n
Wenn wir bei der Laterne steh'n
|: Wie einst Lili Marleen. :|

Deine Schritte kennt sie,
Deinen schönen Gang
Alle Abend brennt sie,
Doch mich vergaß sie lang
Und sollte mir ein Leids gescheh'n
Wer wird bei der Laterne stehen
|: Mit dir Lili Marleen? :|

Aus dem stillen Raume,
Aus der Erde Grund
Hebt mich wie im Traume
Dein verliebter Mund
Wenn sich die späten Nebel drehn
Werd' ich bei der Laterne steh'n
|: Mit dir Lili Marleen. :|
Korisnikov avatar
By muzika86
Originally posted by Ombeliko Brunner
Die Deutsche Sprache gefaellt mir sehr gut. Ich kann ein wenig deutsche sprechen aber meine deutshe ist sehr schlecht. Ich bin nie in Deutchland gewessen und das tut mir leid. Aber ich moechte viele deutsche Stadte besuchen. Ich sehe gern die deutche Filme (das Experiment, Good bye Lenin, die Freie Wille, das Leben der anderen, Elementareilchen…)und ich mag Rammstein hoeren. Und ich liebe die Schauspieler Daniel Bruehl und Moritz Bleibtreu…

p.s. Izvinjavam se zbog greshaka koje sam verovatno napravio u gornjem tekstu, poshto nemachki znam slabo, al nadam ce me neko razumeti…
Für jemanden der nie in Deutschland war, sind deine Deutschkenntnisse ganz gut. Viel besser als die meisten die Deutsch als Fremdsprache lernen.

Wenn´s zu deutschen Städten kommt, kenne ich mich nur gut in München aus. Das ist ja auch, weil ich in Bayern lebte und meistens in Süddeutschland meine Zeit verbrachte.
Korisnikov avatar
By muzika86
Originally posted by Sunce

Kako ti je bilo u školi?
Bilo je ok, imalo je svoje negative i pozitive. Zasto pitas?
Svabe kao ljudi su ok, samo mislim da nisu bas najraspolozeniji kada su u pitanju stranci.
Korisnikov avatar
By Escobar
Originally posted by Renoir
vive la France!

:france:
Aux armes citoyens
Formez vos bataillons
Marchons, marchons
Qu'un sang impur
Abreuve nos sillons

:france:
Korisnikov avatar
By Ombeliko Brunner
Für jemanden der nie in Deutschland war, sind deine Deutschkenntnisse ganz gut. Viel besser als die meisten die Deutsch als Fremdsprache lernen.
Danke schön!
Wenn´s zu deutschen Städten kommt, kenne ich mich nur gut in München aus. Das ist ja auch, weil ich in Bayern lebte und meistens in Süddeutschland meine Zeit verbrachte.
Ja, München . Ich hoffe,da β ich diese Stadt in Zukunft besuchen werde. Noch ich moechte die Schlosser, von Könnig Ludwig der Zweite gebildet, in Bayern zu sehen. Sie scheinen vorzüglich in Bildern.

Ich habe einige Deutshen gekant. Interesante Leute. Sie wollten nur das Bier trinken, legten sich im Park und riefen Shultz nach jemand eine Bauchstimme (jbg neznam kako se kazhe podrigivanje na nemachkom) hatte gemacht. Sehr interesante Leute. Aber man kann gut Unterhaltung mit ihnen machen.
By XanaX
Was kann ich sagen? Die deutsche Sprache ist, fuer mich, eine von den schoensten Sprachen der Welt (mit Franzoesisch am ersten Platz!). Da ich oft nach Deutschland fahre, wurde es mir moeglich verschiedene Dialekte kennenzulernen, aber Hochdeutch bleibt das beste! In Bayern, habe ich auch Verwandten die Deutcher sind (Wojwodina-Schwaben), nur ich strebe nach Nord zu fahren, Bayern ist zu "oestterreichisch" fuer mich...
Korisnikov avatar
By kal zakath
Noch ich moechte die Schlosser, von Könnig Ludwig der Zweite gebildet, in Bayern zu sehen.

gebaut
Korisnikov avatar
By Lakiboy_ns
Proveo sam ukupno nekih godinu dana tamo i shta reci osim DEUTCHLAND gefelt mich-konverzacija mi ide ali pisanje i ne bas tako da izbegavam pisati na Nemachkom.

Lm u Nemackoj mi se svidja to sto se ljudi drze reda i discipline,sto ne radi svako sta kao kod nas nego postoji odredjeni red u svemu.

Nemci generalno kao narod su malo previse hladni za moj ukus+iznenadio me njihov generalno neukus sto se tiche odevanja iako im je standard najbolji u Evropi.
Dopadaju mi se i mogucnosti za shoping,sistem prevoza koji odlicno funkcionise kako javni u gradovima tako i medjugradski,ljudi su iako hladni-ne temperamentni uglavnom spremni da ti izadju u susret ako ih nesto priupitas na ulici recimo.Generalno pozitivan utisak :astral2:
Korisnikov avatar
By Escobar
Allons, enfants de la Patrie, le jour de Gloire est arrivé...:kafa:
Korisnikov avatar
By muzika86
Danke schön!
Ja, München . Ich hoffe,da β ich diese Stadt in Zukunft besuchen werde. Noch ich moechte die Schlosser, von Könnig Ludwig der Zweite gebildet, in Bayern zu sehen. Sie scheinen vorzüglich in Bildern.

Ich habe einige Deutshen gekant. Interesante Leute. Sie wollten nur das Bier trinken, legten sich im Park und riefen Shultz nach jemand eine Bauchstimme (jbg neznam kako se kazhe podrigivanje na nemachkom) hatte gemacht. Sehr interesante Leute. Aber man kann gut Unterhaltung mit ihnen machen.
Das Wort für podrignuti ist "rülpsen".

Ja, König Ludwig hat schöne Schlösser in Bayern hinterlassen. Es lohnt sich auf jeden Fall Schloss Neuschwanstein zu besuchen... es sieht prächtig aus ganz wie aus einem Märchen.
Ich hatte einen Freund aus München mit dem ich 2 Jahre zusammen war. :)
Korisnikov avatar
By muzika86
Originally posted by XanaX
Was kann ich sagen? Die deutsche Sprache ist, fuer mich, eine von den schoensten Sprachen der Welt (mit Franzoesisch am ersten Platz!). Da ich oft nach Deutschland fahre, wurde es mir moeglich verschiedene Dialekte kennenzulernen, aber Hochdeutch bleibt das beste! In Bayern, habe ich auch Verwandten die Deutcher sind (Wojwodina-Schwaben), nur ich strebe nach Nord zu fahren, Bayern ist zu "oestterreichisch" fuer mich...
Hochdeutsch ist die Standardsprache des Landes und es wird in den Schulen beigebracht. Es heißt aber nicht, dass die verschiedenen Mundarten in den verschiedenen Bundesländern verschwunden sind. Die sind noch da, besonders im Süden. Obwohl sich Hochdeutsch aus den Dialekten aus dem Süden basiert... das ist auch warum es "Hoch"deutsch heißt, denn der Süden ist höher als der flache Norden.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Swap-in out addons, use only what you really need!